Dnevnik
|
ponedeljek, 23. december 2013 ob 00:05 |
Kljub očitni rasti priljubljenosti in moči lokalnih blagovnih znamk široke potrošnje v regiji nekdanje Jugoslavije se na vrhu lestvice Valiconovih Top 25 še naprej zadržuje Milka. Sledi ji...
|
|
Večer
|
nedelja, 22. december 2013 ob 12:08 |
Na prvih treh mestih v regiji so sicer Milka, Coca Cola in Vegeta. Sledi jim najvišje uvrščena slovenska znamka Argeta, ki je na 4. mestu. V prvi deseterici lestvice Valiconovih najbolj opaznih 25...
|
|
Primorske novice
|
nedelja, 22. december 2013 ob 11:37 |
Argeta, Cockta, Fructal in Paloma robčki so štiri slovenske blagovne znamke, ki so se uvrstile v vrh lestvice 25 najbolj razpoznavnih v regiji, je pokazala raziskava agencije za tržne raziskave...
|
|
RTV Slovenija
|
nedelja, 22. december 2013 ob 10:38 |
Argeta, Cockta, Fructal in Paloma robčki so štiri slovenske blagovne znamke, ki so se uvrstile v vrh lestvice 25 najbolj razpoznavnih v regiji, je pokazala raziskava Valicon.
|
|
Finance
|
nedelja, 22. december 2013 ob 09:33 |
Najvišje je Argeta, in sicer na 4. mestu. Na prvih treh mestih v regiji so sicer Milka, Coca Cola in Vegeta.
|
|
Delo
|
četrtek, 19. december 2013 ob 18:00 |
Ljubljana - Na regionalni lestvici najmočnejših znamk široke potrošnje so na prvih treh mestih Milka, Coca Cola in Vegeta, sledijo Argeta, Cedevita, Cockta, Orbit, Nivea creme, Smoki,...
|
|
Delo
|
sreda, 11. december 2013 ob 19:18 |
Ljubljana - Na seji izvršilnega odbora Smučarske zveze Slovenije (SZS) je Enzo Smrekar, sicer član vodstva Droge Kolinske, ki po odstopu Primoža Ulage opravlja funkcijo vršilca dolžnosti,...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>
|